استعلام قیمت

انواع آمبولانس ها

تولید محتوای آرکاوب 2420 بازدید 15 / 05 / 1399 عمومی, مقالات


انواع آمبولانس ها

مقدمه

آمبولانس انواع مختلفی دارند که معمولا وسیلهٔ نقلیهٔ بزرگی است که بیماران و مجروحان را میان دو نقطه حادثه و مکان اسکان، جابه جا می کند. همچنین حین انتقال بیماران و مصدومان پارامدیک (تکنسین فوریت های پزشکی) برای ایشان اقدامات اولیه پزشکی را انجام می دهند و در مواردی که بیمار دچار مرگ مغزی شده باشد پارامدیک با اقدامات انجام شده فرد مرگ مغزی را برای عمل پیوند محیا نگه می دارد.

آمبولانس هایی که در تصادفات رانندگی یا حوادث دیگر به کار می آیند تجهیزاتی دارند تا افراد را با آن جابجا کنند. این آمبولانس ها برای نجات جان افراد به وسایل مخصوصی، مثل دستگاه اکسیژن و دسگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) دستگاه شوک (دفیبریلاتور) دستگاه چک قند خون (گلوکومتر) و پالس اکسی متر و دستگاه های دیگر مجهزند و کارکنان آمبولانس با استفاده از آن ها بیمارانی را که دچار حملهٔ قلبی شده اند از مرگ نجات می دهند. همچنین در تصادفات و ضربات سخت و سنگین ناشی ازآن پارامدیک ها با استفاده از وسایل استاندارد (لانگ بک بورد، اسکوپ، وست تایپ، کولار، اسپیلینت) اقدام به خارج سازی و انتقال اصولی و علمی مصدومان می کنند تا به مصدوم صدمات بیشتری وارد نشود.

 


آمبولانس هوایی

آمبولانس هوایی از مناسب ترین وسایل نقلیه برای منتقل و جابه جایی بیماران می باشد و امروزه بسیاری از مراکز درمانی ویژه مجهز به امبولانس هوایی هستند که در شرایط خاص و حساس، خدمات انتقال بیمار را انجام داده اند، این تکنولوژی امروزی با خدمات ویژه و سریعی که برای جابه جایی بیماران دارد تاکنون جان بسیاری را نجات داده است. گروه های امداد در شرایط خاص توانسته اند در مناطقی که با بحران مواجه شده اند مصدومین را از این طریق به بیمارستان منتقل کنند.

خدمات آمبولانس هوایی

از آمبولانس هوایی به منظور انتقال و جابه جایی بیمار از شهری به شهری دیگر و یا حتی از کشوری به کشور دیگر است که در مدت زمانی که برای جا به جایی می گذرد خدمات پزشکی لازم از طریق تیم آموزش دیده به بیمار ارائه می گردد. و همچنین در زمان انتقال ممکن است بیمار با شرایط بحرانی روبرو شود لذا برای این منظور کادر پزشکی مجرب که به همراه بیمار است می توانند این شراریط را کنترل کنند. انتقال بیمارانی که دارای شرایط جسمی خاص هستند از دیگر خدمات ویژه این نوع امبولانس می باشد. همچنین به منظور سرعت و ایمنی در انتقال عضوهای پیوندی می توان از آمبولانس هوایی استفاده کرد ، و انتقال دارو برای بیمارن خاص نیز از دیگر خدمات این نوع آمبولانس است.

 

آمبولانس هوایی

 

ویژگی های مهم آمبولانس هوایی

مجهز به کابین مناسب برای جابه جایی بیماران با شرایط جسمانی خاص

مجهز به امکانات پزشکی ویژه و نیز فضای کافی برای استقرار کادر پزشکی

داشتن شعاع پروازی به منظور مانور دادن در جاهای دورافتاده برای منتقل کردن مصدومین و مجروحین به مراکز درمانی

مزایای آمبولانس هوایی

از مهمترین مزایایی که آمبولانس هوایی در مقایسه با امبولانس های زمینی دارند سرعت در منتقل کردن بیمار است این موضوع موجب شده به دلیل سرعت در انتقال در موارد زیادی از ایجاد مشکلات و فوت بیمار جلوگیری شود.

از دیگر مزایای این امبولانس انتقال با کمترین زمان و امنیت دارو برای بیماری های خاص و انتقال عضو می باشد.

امبولانس هوایی می تواند در مناطقی که امکان عبور و گذشت وجود ندارد به راحتی مانور داده و مصدومین را به بیمارستان انتقال دهد.

از مزایای مهم در این نوع امبولانس ها نسبت به سایر آمبولانس ها انتقال ایمن می باشد.

داشتن وسعت فضا برای داشتن امکانات ویژه تجهیزات پزشکی و نیز تیم پزشکی و همراه بیمار

استانداردهای آمبولانس های هوایی

داشتن کادر پرواز مجرب و دارای تجربه و مهارت ( زیرا انتقال بیمار با امبولانس هوایی مواقع اضطراری اتفاق می افتد)
این امبولانس باید دارای بیمه درمانی توسط نهاد های رسمی باشد.
مجهز به تجهیزات پزشکی استاندارد و کادر پزشکی مجرب

تجهیزات پزشکی داخل امبولانس هوایی

مجهز به تجهیزات دستگاه تنفس : مانیتور قلب- سیلندر اکسیژن- پمپ تزریق و…
تخت بیمار : تخت بیمار باید مناسب با شرایط او بوده و نیز حتما باید دارای یک کمربند نگهدارنده باشد.

درصورتی که بیمار بدحال بوده و ا دارای شرایط اضطراری باشد باید دارای تجهیزات ذیل باشد:

ICU برای بیماران قلبی ) – BICU (مختص بیمارانی که دچار سوختگی شده اند) – تجهیزات MICU- – PICU ( برای انتقال کودکان در شرایط وخیم) – NICU ( جهت انتقال نوزادان که شرایط وخیم دارند) – و تجهیزات CCU

نکات امنیتی که باید برای انتقال بیماران به وسیله آمبولانس هوایی

کنترل کردن شرایط بیمار قبل ورود بیمار به داخل آمبولانس هوایی

کنترل کردن شرایط بالینی بیمار در حین انتقال بیمار

ثابت نگه داشتن شرایط تنفس و فشار بیمار در طول پرواز توسط کادر پرستاری و پزشکی

تنظیم زمان مناسب برای انتقال بیمار در طول پرواز (کادر پرواز باید در زمان مشخص و دقیقی بیمار را با مقصد برسانند تا منجر برزو مشکلات نشود)

بررسی سیستم قبل پرواز برای جلوگیری از خطرات ناشی در حین پرواز و یا بروز تاخیر در پرواز

چک کردن آب هوا قبل انتقال هوایی بیمار

تنظیم کردن تجهیزات مناسب و کادر پزشکی و پرستاری مناسب برای مسافتی که باید برای انتقال هوایی بیمار از طریق آمبولانس هوایی


آمبولانس استقرار در اماکن

آمبولانس استقرار در اماکن یکی از خدماتی است که توسط مرکز خدمات آمبولانس ناجی ارائه می شود و توانسته است در طی سالیان سرویس های بی نظیر و منحصر به فردی را ارائه نماید و همیشه مورد توجه مسئولین و دست اندرکاران بسیاری از کارخانجات، شرکت ها، فدراسیون های ورزشی و … قرار گرفته است.

 

آمبولانس استقرار در اماکن

 

سازمان های طرف قرارداد با مرکز آمبولانس ناجی

برخی از سازمان هایی که با مرکز اورژانس ناجی قرارداد دارند عبارت اند از:

فدراسیون فوتبال ج.ا.ا
سازمان لیگ برتر
باشگاه استقلال تهران
باشگاه راه آهن شهر ری
هیئت پزشکی ورزشی استان تهران
کارخانجات مختلف صنعتی
سازمان های دولتی و خصوصی
اداره کل فرودگاه های استان تهران
برخی از شرکت های مستقر در عسلویه و اهواز
و بسیاری از سازمان های دیگر

در طی سال های گذشته به صورت موردی یا شبانه روزی از خدمات آمبولانس های ناجی به صورت آمبولانس استقرار در اماکن استفاده نموده اند.این مرکز توانایی خواهد داشت تا ضمن استقرار آمبولانس و تیم های مجرب پزشکی در سراسر نقاط کشور نسبت به تامین نیاز فوریت های پزشکی سازمان ها اقدام نماید.


آمبولانس I.C.U کوچک

با بهره مندی از آمبولانس I.C.U کوچک می توانیم کلیه سرویس ها و تجهیزات مراقبت های ویژه را برای حمایت از بیماران یا مصدومین مورد استفاده قرار دهیم. تنها تفاوتی که بین آمبولانس I.C.U با کابین بزرگ و کوچک وجود دارد این است که برخی از لوازم و تجهیزات از انواع کوچک تر و کم حجم تر انتخاب گردیده و برخی از امکانات مانند تانک های اکسیژن نیز با حجم کمتر در این گونه آمبولانس ها نصب گردیده اند.

 

آمبولانس I.C.U کوچک

 

از نظر کیفیت تجهیزات یا سطح خدمات هیچ فرقی بین آمبولانس های I.C.U کوچک و بزرگ وجود ندارد ولی معمولا آمبولانس های کابین کوچک برای ماموریت های شهری در نظر گرفته می شوند تا با تکیه بر ابعاد آمبولانس بتوانیم خدمات خود را با سرعت بیشتری در اختیار بیماران یا مصدومین قرار دهیم. ماموریت این گونه آمبولانس ها به انتقال بیمار یا مصدوم از محل حادثه به بیمارستان ها یا مراکز درمانی ختم نمی شود چرا که در بسیاری از مواقع که مراکز درمانی از تجهیزات لازم برای تشخیص بیماری یا شدت صدمات برخوردار نیستند می بایست بیماران را با استفاده از این گونه آمبولانس ها به مراکز تشخیصی و عکس برداری مانند C.T.Scan و M.R.I منتقل نماییم.


آمبولانس VIP

آمبولانس VIP در حقیقت همان آمبولانس های درای مراقبت های ویژه هستند و از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی با هم هیچ فرقی ندارند و تنها فرق آن ها با همدیگر در کادر پزشکی و پرسنل آن است . پرسنل آمبولانس VIP را زا بین بهترین و با تجربه ترین ها انتخاب می کنند که دارای سوابق کاری درخشانی در دوران خدمت خود بوده اند و نیز می بایست توانایی مکالمه به زبان های انگلیسی- عربی ترکی و کردی را داشته باشند .

این آمبولانس ها برای ارائه خدمات به سفارت خانه ها و شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی پایه گذاری شده است.

آمبولانس VIP با کسب مجوز لازم می تواند بیماران را خارج از مرز به کشور دیگر که در همسایگی ایران قرار دارند انتقال دهد.

تجهیزات آمبولانس VIP

همانگونه در قسمت بالا نیز گفتیم تجهیزات این نوع آمبولانس با نوع آمبولانس های ICU تفاوتی ندارد. امکانات این نوع آمبولانس شامل موارد ذیل است:

طرح و فضای داخلی این نوع آمبولانس یه شکلی است که می توان یک بیمار را که در وضعیت حاد باشد به همراه دو کادر پزشکی حمل کرد.
در این نوع آمبولانس بیمار تحت مراقبت ویژه بوده و با داشتن امکانات ویژه لازم می توان خدمات پزشکی لازم را به بیمار ارائه نمود.
امکانات و تجهیزاتی که در آمبولانس VIP قرار دارد دقیقا مانند بخش CCU , ICU در بیمارستان ها می باشد.

موراد موثر در هزینه آمبولانس VIP چیست؟

کرایه آمبولانس VIP و برآورد هزینه آن به عوامل زیادی بستگی دارد که از ان جمله می توان : فاصله- کادر پزشکی- نیروی کمکی- ترافیک مسیر- مدت زمان حضور در آمبولانس- تزریقات- و در نهایت تجهیزات ویژه ای که در این نوع آمبولانس ها وجود دارد اشاره کرد .

موارد استفاده از آمبولانس VIP

مهم ترین مورد فاصله است که هزینه آن در زمانی که بیمار را به یکی از بیمارستان های داخل کشور منتقل شود با موقعی که بخواهند آن را از مرز خارج و به کشورهای اطراف انتقال دهند فرق دارد.

کادر پزشکی که به همراه آمبولانس VIP جهت ارائه خدمات پزشکی و کنترل وضعیت بیمار تا هنگام رسیدن به مقصد جز نیرو های حرفه ای و با تجربه بوده لذا این مورد نیز در هزینه آمبولانس VIP بسیار تاثیر گذار است.

گاهی پیش می آید با توجه به وضعیت بیمار به نیروی کمکی نیز نیاز باشد. و همچنین مدت زمانی که طول می کشد که بیمار را به بیمارستان (داخل و یا خارج) منتقل نمود از عواملی می باشد که تاثیر زیادی در کرایه این نوع آمبولانس دارد.

مرکز آمبولانس ناجی با اعزام آمبولانس VIP به عنوان مدرن ترین مرکز آمبولانس خصوصی در کشور وظیفه خود می داند تا در کنار ارائه خدمات پیشرفته ی پزشکی از منزلت و شخصیت جامعه پزشکی کشورمان حراست نماید.

به همین منظور با ایجاد واحد تشریفات این امکان فراهم آمده است تا بیماران دیپلمات حاضر در ایران و گروه های توریستی مراجعه کننده به کشورمان را تحت پوشش قرار دهیم.

آمبولانس vip مرکز آمبولانس ناجی در واقع همان آمبولانسهای مراقبتهای ویژه هستند و از نظر تجهیزاتی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. تفاوت آمبولانس VIP در پرسنل درمانی و کادر مربوطه می باشد. این پرسنل از میان بهترین و کارآزموده ترین پرسنل درمانی انتخاب گردیده اند و قادر هستند به زبان های مختلف ( انگلیسی، عربی، ترکی، کردی و…) صحبت کنند.

آمبولانس سفارت و خارج از کشور

بسیاری از سفارت خانه های حاضر در کشورمان و همچنین بسیاری از شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی از خدمات VIP مرکز آمبولانس ناجی استفاده می نمایند.

خدمات مرکز آمبولانس ناجی با کسب مجوزهای لازم و استفاده از پلاک انتظامی بین المللی ( کاپوتاژ) به بیرون از مرزهای کشورمان نیز گسترش یافته و در ماموریت های متعدد اقدام به انتقال بیماران از مبداء یا به مقصد کشورهای همسایه نظیر ( ترکیه، ایالت کردستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان و….) نموده ایم. این خدمان در سریع ترین زمان ممکن قابل دسترسی می باشد.


آمبولانس اسکورت پزشکی

مرکز آمبولانس ناجی با اعزام آمبولانس های اسکورت پزشکی آمادگی دارد در تورهای مسافرتی و توریستی یا در مسابقات جاده ای و کویری با اعزام تیم های پزشکی و پرسنل مجرب کلیه خدمات آمبولانس و اورژانس مورد نیاز را ارائه نماید.

 

آمبولانس اسکورت پزشکی

 

واحدهای مختلفی که به همین منظور تشکیل شده اند از تجربیات مفید برخوردار هستند و می توانند وظایف خود را در سخت ترین شرایط به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اسکورت میهمانان خارجی از زمان ورود به ایران تا لحظه خروج نیز از طریق خدمات همین گروه تخصصی مورد پوشش قرار خواهد گرفت .


آمبولانس انتقال بیماران اعصاب و روان

انتقال بیماران اعصاب و روان توسط تیم های تخصصی و آمبولانس های کاملا مجهز یکی دیگر از خدمات مرکز آمبولانس ناجی می باشد، دیگر زمان آن به پایان رسیده است که خانواده های این افراد نمی دانستند که چگونه باید بیمارشان را به مراکز درمانی منتقل کنند و مجبور بودند به افراد غیر متخصص متوسل شوند.

آمبولانس انتقال بیماران اعصاب و روان

 

برای اولین بار در ایران اقدام به تشکیل واحدهای تخصصی انتقال بیماران اعصاب و روان :

  1. Borderline
  2. Histrionic
  3. Anti Social
  4. Paranoid
  5. Narcotic
  6. Passive-Aggressive

و مبتلایان به مصرف مواد مخدر با استفاده از تجهیزات مخصوص و بهره گیری از دانش کارشناسان مجرب پرستاری نموده است.

این مرکز آمادگی خواهد داشت تا بیماران فوق الذکر را با استفاده از آخرین تکنیک های توصیه شده و رعایت کلیه نکات پزشکی و درمانی با در نظر گرفتن شأن و اعتبار خانواده های آنان بصورت کاملا ایمن کنترل و به مراکز درمانی منتقل نماید.

بیماران اعصاب و روان به چند گروه تقسیم می شوند:

برخی از گروه ها با توجه به شرایط خاصی که دارند از قبول بیماری خود پرهیز می کنند و به همین علت حاضر به همکاری با گروه درمان و خانواده خود برای انجام مراحل بهبودی و کاهش عوارض بیماری نیستند.

در این گونه موارد حضور تیم تخصصی برای به مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اگر ارتباط با بیمار و مراحل انتقال به درستی و دقت انجام نگیرد می تواند عوارض نامطلوب بر وضعیت فعلی بیمار و نوع ارتباط آینده اش با خانواده داشته باشد.


آمبولانس نوزاد

آمبولانس نوزاد در دسته بندی آمبولانس های ویژه قرار دارد نام دیگر آمبولانس نوزاد انکولانس است. بعضی از نوزادان در ابتدای تولد خود دچار تنگی تنفسی و یا بیماری های دیگر می شوند که باید تحت مراقبت های ویژه N.I.C.U قرار گیرند و بستری شوند . اکثریت بیمارستان ها بخش مراقبت N.I.C.U مجهز نیستند با این وجود بهتر است که در مواقعی که نوزاد را به بیمارستان منتقل می کنید از آمبولانس که به بخش N.I.C.U مجهز است استفاده کنید.

 

آمبولانس نوزاد

 

آمبولانس نوزاد دارای چه تجهیزاتی است؟

  1. آمبولانس نوزاد دارای تجهیزات تنفسی و مانیتورینگ می باشد که از این طریق می توان در موقع انتقال نوزاد به بیمارستان مراقبت های لازم را انجام داده و وضعیت نوزاد را تحت نظر قرار داد.
  2. تجهیزات بخش N.I.C.U در آمبولانس نوزادن مانند امکانات I.C.U بزرگسالان می باشد با این فرق که اتصالات و پراپ ها براساس اندام نوزادان طراحی و نصب شده و همچنین دستگاه ونتیلاتور مطابق حجم ریه نوزادان تنظیم شده است. از آن جا که شرایط مراقبت پزشکی از نوزادان با بزرگسلان فرق دارد و باید برای انجام این مورد روحیه قوی داشت لذا کادر پزشکی که در بخش N.I.C.U کار می کنند باید از این لحاظ دارای روحیه مضاعف باشند و علاوه برای این مورد می بایست در این زمینه تجربه و مهارت لازم را کسب کرده باشند .
  3. از دیگر امکاناتی که آمبولانس انتقال کودکان دارد مجهز بودن به انکوباتور است در زمانی که نوزادان را به بیمارستان منتقل می کنند ممکن است دچار هیپوترمی و یا به عبارت ساده تر دمای بدنشان کاهش پیدا کند ، به وسیله انکوباتور می توان دمای بدن نوزاد را ثابت نگه داشت و آن را مطابق با دمای محیط تنظیم کرد . و دیگر مزیتی که انکوباتور برای نوزاد دارد این است که دارای فضای بسته و محدودی است که به این طریق کادر پزشکی همراه می توانند از کاهش یافتن اکسیژن خون نوزاد با تنظیم اکسیژن داخلی ممانعت کنند. و با اوجود این دو ویژگی مهم می توان ریسک انتقال نوزاد به بیمارستان را کاهش داد .
  4. تا چند سال اخیر تنها نوزادنی که نارس ( زودتر از زمان خود) متولد می شدند را در انکوباتور نگه می داشتند ولی امروزه پزشکان بر این باورند که همه نوزادان بایستی به مدت ۲ الی ۳ روز قبل از اینکه در معرض هوای آزاد باشند در این دستگاه تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گیرند .
  5. آمبولانس نوزاد در زمره تخصصی ترین گروه آمبولانس ها قرار داشته و تا کنون جان تعداد زیادی از نوزادان را نجات داده است.
  6. هزینه انتقال نوزادان با این نوع از آمبولانس ها را می بایست از طریق پایگاه های امدادی که مجهز به آمبولانس نوزاد هستند جویا شد .


آمبولانس های زمینی

بر اساس استاندارد ملی ایران شماره ۴۳۷۴ مربوط به آمبولانس و تجهیزات وابسته آن، آمبولانس ها به سه تیپ A، تیپ B و تیپ C تقسیم بندی می شوند. تجهیز آمبولانس تیپ های A و B و C نیازمند دانش لازم در این خصوص بوده که تجهیزات پزشکی سدان مد با نیرو های متخصص و کارآمد در این حوزه می تواند کمک شایانی به ارگان های مربوطه در این خصوص نماید.

 

انواع آمبولانس

 

انواع آمبولانس

همانطور که حتما می دانید آمبولانس ها در انواع مختلفی وجود دارند که کاربرد های متفاوتی داشته و می توانند در موارد مختلفی به محل مورد نیاز اعزام شوند.

نوع‌ A ‌، آمبولانس جهت انتقال بیمار‌ ‌

آمبولانس نوع A برای انتقال بیماران در وضعیت پایدار و هوشیار مناسب می باشد.این نوع آمبولانس ها می توانند به صورت آفرود و شاسی بلند که جهت کار در مسیرهای صعب العبور مناسب می باشد و برای مسیر های شهری مدل معمولی انتخاب می شود.

‌آمبولانس انتقال بیمار به دو نوع زیر تقسیم می شود‌ :

نوع‌ ۱ A : ‌‌مناسب برای انتقال یک بیمار‌

نوع‌ ۲ A : ‌‌مناسب برای انتقال یک یا چند بیمار (بر روی برانکار یا صندلی)‌‌

‌نوع‌‌ B ‌: آمبولانس اورژانس

آمبولانسی که به منظور انتقال بیماران با تجهیزات پیشرفته طراحی و تجهیز شده است. آمبولانس هایی که دارای امکانات مراقبت های ویژه برای جا به جایی بیماران بد حال هستند که اصطلاحا به آنها ICU موبایل نیز گفته می شود .

 

 

‌نوع‌‌ C‌ : واحد‌ ‌سیار مراقبت‌های ویژه‌

آمبولانس های بسیار مجهزی هستند که علاوه بر امکان انتقال بیمار و درمان‌های پیشرفته، امکانات احیاء و ICU و CCU را در اختیار دارند و نوعی مرکز اورژانس پرتابل محسوب می شوند.

تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای تجهیز آمبولانس تیپ های A و B و C

از جمله تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای تجهیز آمبولانس عبارتند از:

برانکارد چرخدار

برانکارد قابل انعطاف

برانکارد با قابلیت تبدیل شدن به صندلی

برانکارد سبدی

برانکارد ارتوپدی یا قاشقی

کیف احیا

لارنگوسکوپ

آمبوبگ

گلوکومتر

فشارسنج

ماسک تنفس دهان به دهان

ترمومتر

گوشی طبی

چراغ معاینه

واکیوم ماترس

گاز استریل

چسب

آنژیوکت

سرنگ

ست سرم

پایه سرم آمبولانسی

ماسک یکبار مصرف

عینک محافظ

مخزن ذخیره اکسیژن

باند

تخته CPR

پالس اکسی متر

لارنژیال ماسک

ونتیلاتور (آمبولانسی)

ساکشن مکانیکی

ساکشن پرتابل

سرساکشن

لوله تراشه

الکتروکاردیوگراف

AED

دفیبریلاتور

ایموبیلایزر یا بی حرکت کننده سر

تخته ستون فقرات کوتاه

تخته بلند ستون فقرات

آتل چوبی برای ثابت کردن اندام ها

آتل های نرم لاستیکی با بند آلومینیومی

کمربند

آتل گردنی فیلادلفیا

آتل کششی یا اسپلینت تراکشن

آتل های خام

آتل سیمی

آتل آلومینیومی

آتل با گاز سرد

باند سه گوش برای بستن آتل و گردنبند

بسته های یخ شیمیایی

تخته کوتاه پشتی جهت استفاده در بیماران نشسته با احتمال آسیب نخاعی

یقه طبی اطفال و بزرگسالان

سیفتی باکس

دستکش معاینه یا جراحی

قیچی اورژانس

بند عنکبوتی

دستگاه مانیتورینگ قلبی

جلیقه شبرنگ

شرکت بنیان طب جراح با شناخت کامل و دقیق نیاز های افراد و ارگان ها به لوازم پزشکی، می کوشد تا با تمام توان خود نیاز های جامعه به تجهیزات و لوازم پزشکی مصرفی را برطرف کرده و به ارتقای سطح سلامت در جامعه کمک نماید.

این شرکت در نظر دارد تا با تامین وسایل مورد نیاز آمبولانس ها، سرعت در خدمات بخش اورژانس را بهبود بخشیده و به این طریق دغدغه های مدیران مراکز درمانی را برطرف نماید.

بنابراین شرکت شرکت بنیان طب جراح  ، امروزه همچنان آماده ی پاسخگویی به نیاز های مراکز درمانی برای تجهیز آمبولانس تیپ های a و b و c را دارا می باشد.

 

شماره تماس


بنیان طب جراح

*        شرکت بنیان طب جراح       *


اشتراک گذاری :

برچسب ها


مطالب مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *