استعلام قیمت

شرکت نفس یار طب

تولید محتوای آرکاوب 411 بازدید 20 / 04 / 1400 مقالات


شرکت نفس یار طب

معرفی شرکت نفس یار طب

شرکت نفس یار طب در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات کمک تنفسی از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. با توجه به تغییر فرهنگ زندگی مردم، تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف دخانیات شیوع بیماری های ریوی و تنفسی در کشور را شاهد هستیم؛ و همین امر موجب افزایش نیاز به دستگاه های کمک تنفسی از جمله اکسیژن سازها شده است. از طرفی شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا، باعث شده است که افراد روز به روز به شناخت بیشتر این محصولات علاقمند شده و در فکر خرید آنها باشند.

شرکت نفس یار طب

شرکت نفس یار طب

اکسیژن ساز ایرانی

هدف شرکت نفس یار طب از طراحی و ساخت تجهیزات کمک تنفسی ایرانی، پاسخ گویی به نیاز جامعه و پزشکان به دستگاه های کمک تنفسی برای حل مشکلات تنفسی و ریوی و ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به هموطنان می باشد. این شرکت در همان سال تاسیس، اولین محصول دانش بنیان خود را به ثبت رسانید و توانست آن را با بهترین کیفیت و استاندارهای روز دنیا روانه بازار کرده و به سرعت مسیر رشد را سپری کند. لازم به ذکر است این شرکت نخستین شرکت ایرانی با استانداردهای بین المللی در تولید دستگاه های کمک تنفسی است.

اکسیژن ساز نفس یار طب

نفس یار طب اولین تولیدکننده دستگاه های اکسیزن ساز خانگی ۵ لیتری و ۱۰ لیتری است و سالانه ظرفیت تولید ۲۵۰۰۰ دستگاه اکسیژن ساز را دارا می باشد و یکی از قطب های تولید تجهیزات کمک‌ تنفسی و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز به شمار می‌رود.این دستگاه ها کاملا بومی سازی شده و یشرفت تکنولوژی پزشکی ایرانی را به رخ می کشند.

طراحی و ساخت دستگاه های کمک تنفسی ایرانی از جمله اکسیژن ساز ایرانی، اقدامی ارزنده برای کمک به جامعه پزشکی و پزشکان کشور و هم بیماران ریوی و تنفسی می باشد؛ چرا که دستگاه های کمک تنفسی ایرانی در مقایسه با انواع خارجی آن، قیمت به نسبت پایین‌تری داشته اما از لحاظ کیفیت به همان اندازه و حتی فراتر هم می باشند. این محصولات بازدهی بالا و امکاناتی کاربردی داشته و همچنین از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار می باشند. دستگاه اکسیژن ساز نفس یار طب از بهترین برند های ایرانی تولید کننده اکسیژن ساز است.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز سوشیا ایرانی

دستگاه اکسیژن ساز مدل SOSHYA SA5 و دستگاه اکسیژن ساز مدل SOSHYA SA10 به ترتیب ظرفیت ۵ لیتری و ۱۰ لیتری داشته و از بهترین دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی می باشند. برای اطلاع از قیمت اکسیژن ساز سوشیا ایرانی به لینک های زیر مراجعه کنید.

اکسیژن ساز SOSHYA SA5

اکسیژن ساز SOSHYA SA5

اکسیژن ساز SOSHYA SA10

اکسیژن ساز SOSHYA SA10

نمایندگی اکسیژن ساز سوشیا

شرکت بنیان طب جراح، نماینده نفس یار طب در شمال غرب کشور می باشد و در زمینه پشتیبانی و فروش دستگاه های کمک تنفسی ایرانی و ارائه مشاوره رایگان در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. این شرکت با افتتاح شعب در استان های مجاور از جمله آذربایجان غربی و اردبیل فعالیت خود را گسترش داده است. برای حصول اطمینان میتوانید به این لینک مراجعه کنید.


اشتراک گذاری :

برچسب ها


مطالب مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *