استعلام قیمت

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

تولید محتوای آرکاوب 377 بازدید 04 / 06 / 1400 مقالات


خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

انسان ها و سایر موجودات جهان برای زندگی و تنفس به اکسیژن نیاز دارند. همانطور که می دانید اکسیژن گازی بی رنگ و بی بو و از گروه نافلزات می باشد. غذایی که مصرف می کنیم به وسیله اکسیژن در بدن تبدیل به انرژی می شود. همچنین اکسیژن موجود در هوا از طریق ریه ها وارد بدن شده و از طریق جریان خون به تمام قسمت های بدن می رسد.

بیماری یا هر عامل دیگری می تواند سبب به وجود آمدن شرایطی شود که ریه های ما نیاز به اکسیژن خالص پیدا کنند. برای این منظور از دستگاهی به نام اکسیژن ساز استفاده می شود. اکسیژن ساز به صورت گسترده در علم پزشکی استفاده می شود. از طرفی با توجه به شیوع ویروس کویید-۱۹ و شرایطی که این روزها در جامعه وجود دارد، نیاز به اکسیژن ساز و مخصوصا از نوع خانگی آن که جوابگوی نیاز افراد در خانه هم باشد افزایش یافته است. این دستگاه علاوه بر علم پزشکی، در صنایع دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است. چراکه با پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از صنایع و دستگاه ها نیاز به اکسیژن خالص وجود دارد.

بیماری هایی مانند آمفیزم، بیماری انسداد ریه و بیماران ریوی، پونومی، آسمی و قلبی برای رفع مشکلات خود می توانند از اکسیژن ساز استفاده کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در فکر خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی هستید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اکسیژن ساز

اکسیژن ساز

اکسیژن ساز خانگی

افراد بسیاری هستند که به دلیل بیماری های مزمن ریوی و یا بیماری های ژنتیکی به طور مداوم نیاز به اکسیژن خالص دارند. چنین افرادی چون به طور مداوم نیاز به اکسیژن ساز دارند، باید در منزل خود از اکسیژن ساز خانگی استفاده کنند؛ تا کار و زندگی روزمره آنها دچار اختلال نشده و زندگی روتین خود را هم داشته باشند. اکسیژن سازهای خانگی در دو مدل ثابت و قابل حمل وجود دارند. اکسیژن ساز خانگی قابل حمل برای افرادی که می خواهند هم تنفس طبیعی خود را داشته باشند و هم در اجتماع حضور داشته باشند تا به کارها و فعالیت های خارج از منزل خود بپردازند، بسیار کارگشاست.

افراد سالمند که مشکل قلبی و یا تنفسی دارند و جانبازان شیمیایی نیز بدون تنفس اکسیژن غنی شده، قادر به نفس کشیدن نمی باشند و باید از اکسیژن ساز خانگی پرتابل استفاده کنند. بنابراین خرید دستگاه اکسیژن سازی که هم کوچک و کم وزن بوده تا حمل آن آسان‌تر باشد و هم دستگاه در صورت وجود برق با برق کار کرده و هم دارای باتری بوده و به راحتی بتوان با شارژ کردن آن در داخل اتومبیل به مسافرت رفته و به بقیه کارهای خود مشغول شد، برای این دسته از افراد مناسب است.

مورد مهم دیگری که امروزه به وفور دیده می شود، در ارتباط با بیماران کرونایی است. زیرا بسیاری از بیماران کرونایی بعد از مرخصی از بیمارستان به دلیل آسیب دیدن ریه و کاهش سطح اکسیژن خون طبق تجویز پزشک باید مدتی از اکسیژن خالص استفاده کنند. پس می توانند به راحتی با استفاده از اکسیژن ساز خانگی به راحتی نفس کشیده و تا بهبودی کامل، در منزل استراحت کنند.

اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن ساز خانگی

بیشتر بخوانید: اکسیژن ساز نفس یار طب

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی باید با نسخه و تجویز پزشک مورد نظر باشد و بعلاوه تنظیمات دستگاه توسط پزشک مربوطه به طور منظم هر ماه کنترل شود. انواع دستگاه های اکسیژن ساز در ظرفیت های مختلف مانند ۵ و ۱۰ لیتری وجود دارند. نوع دستگاه بر اساس ظرفیت تولید اکسیژن باید بر حسب بیماری فرد و تجویز پزشک انتخاب شود. اکسیژن سازهای خانگی توسط جریان برق شهری کار می کنند و امکان جابجایی آنها توسط چرخی که در بخش زیرین دستگاه تعبیه شده، امکان‌پذیر است. با شیوع ویروس کرونا خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی و استفاده از آن بیشتر به چشم می خورد.

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی

کیفیت و توان تولید اکسیژن دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی بسیار بالاست و خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی بیشترین درخواست کننده را دارد. در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز، انتخاب دستگاه هایی که دارای خدمات پس از فروش کالا هستند، مهم می باشد. همچنین بالا بودن قیمت کالا تضمینی جهت مرغوبیت آن نیست. شرکت بنیان طب جراح دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی سوشیا در دو ظرفیت ۵ و ۱۰ لیتری را با هدف رفع نیاز بیماران به فروش می رساند. این شرکت در زمینه پشتیبانی و فروش دستگاه اکسیژن ساز سوشیا و به عنوان نماینده شرکت نفس یار طب در شمال غرب کشور و نیز ارائه مشاوره رایگان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی

 


اشتراک گذاری :

برچسب ها


مطالب مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *